Monday, October 5, 2009

Pesta Konvokesyen 2009 & Sukan SAF4

Assalamualaikumm....

Untuk post kalu ini milofloat just nak share aktiviti yg berlangsung kat Utem.Untuk pengetahuan kawan bloggers semua, 2-4hb oktober 2009, Pesta konvokesyen 2009 untuk memberi penganugerahan kepada pelajar yg tamat pengajian di Utem. Pada masa yg sama Jamuan Raya dan Sukan Antara Fakulti ( SAF4) kali ke-4 juga berlangsung serentak. Tengok lah sendiri kemeriahan kitaorg..hehehehe(^_^)


Jamuan Raya Student Utem

klik Baca lagi Untuk gambar seterusnya





Pesta Konvokesyen









Sukan Antara Fakulti (SAF4)
-Bowling-






-Hockey-


Upacara Penutup Sukan SAF4
-Emas untuk Acara Bowling-
















15 comments:

  1. hebatnyer geng2 boling
    mcm2 gaya tuu..hebat..hebat..
    milofloat penyelamat pasukan boling FKEKK...

    ReplyDelete
  2. waaa hebat geng bowling n hoki fkekk.. tahniah!!

    ReplyDelete
  3. eh...gambar aku pon ade gak laa...x sangka lakk...hehehe

    ReplyDelete
  4. wah meriah ek konvo Utem..
    Tahniah ek Milo..

    suka tengok, tingat masa stadi dulu..best time stadi nih..
    kawan2 ramai..:]]

    ReplyDelete
  5. eja>>mmg besar..kalau nak wat konsert AF pon bleh..hehe..xperr..smpai masa bleh gak ko mskk..

    Nine>>meriah meriah...x sabor nak grad jgkk...best ker study..

    ReplyDelete
  6. gerai milo jual air rm1 dpt dua..murah2..tp masa tu chendol tgh jaga gerai..btui ke harga tu? ahaha

    ReplyDelete
  7. meriah nyer..
    congrate ek kat semue yg grad nnti..

    ReplyDelete
  8. btuii...sbb air cendol x lakuu...milo jer lakuu..hehehe

    ReplyDelete
  9. hehehe cendolnyer milo.. time aku jage tu ler laku gler~ hahahha.. habis sumer air dalam balang tu aku jual.. (aku yg minum) heheh..

    ReplyDelete
  10. beb ko ada gambar time fire eater tu lagi tak? contact aku.. aku perlukan gambar tu ASAP.. ni email aku.. topotato[at]gmail.com tq

    ReplyDelete
  11. sgt byk gambar... dan sgt random...
    yg mana satu pic ko?

    ReplyDelete
  12. hahaha..mana leh bgth yg mana sy..identity kena diarahsiakan.hahaha

    ReplyDelete